per compartir reflexions, pensaments, teories, sensacions, sentiments, dubtes, creacions... al voltant de l'apassionant món del llenguatge humà i de les llengües.

dimecres, 20 de febrer de 2013

vida de sabor autèntic

De vegades és difícil explicar què és una metàfora. Es cau en l'error de dir que és quelcom literari, emprat pels poetes. És molt més: el llenguatge és ple de metàfores, cada dia en fem servir i en creem, moltes paraules provenen de metàfores...

Avui no m'hi estendré gaire més. N'he parlat algunes vegades, especialment el 8 de novembre del 2010, "la metàfora és també una metàfora", on feia referència al llibre Això és (i no és) allò, de Jesús Tuson. Avui tot això només era un pretext per compartir amb vosaltres una metàfora que he llegit aquest matí en un dels molts blocs que segueixo. Però encara més, era per aprofitar i presentar-vos el meu nou bloc, on trobareu el text del qual estic parlant i descobrireu l'altra gran passió que em mou per aquesta vida.

D'aquí el títol d'aquesta entrada: vida de sabor autèntic és el nom del meu nou bloc, en el qual vull...

compartir pensaments, idees, consideracions, vivències al voltant de la salut, emfatitzant la nutrició i l'alimentació, complementant amb totes les altres àrees de la vida
***
menys processat, sense sabors artificials... natural! - amb una renovada escala de valors, inspiració per al canvi - visió minimalista, sostenible i holística


Us hi atreviu? M'hi acompanyeu?

Avui hi trobareu l'entrada "viatge, procés, canvi": http://vida-de-sabor-autentic.blogspot.com.es/2013/02/viatge-proces-canvi.html

2 comentaris:

Pinkiland ha dit...

Holaaa, soc la Cris!
La veritat fa anys que no escric en català, així que si em veus comentant en castellà, perdona!
Ah, ara et segueixo en el teu altre bloc.
Petons!! :D

estela bayarri ha dit...

Hola Cris!
Gràcies pel teu comentari.
Et convido a seguir el fil de la conversa: què et suscita la metàfora o al·legoria de més amunt?
Respon en la llengua que t'hi sentis més còmoda, qualsevol idioma és benvingut en aquest bloc!