per compartir reflexions, pensaments, teories, sensacions, sentiments, dubtes, creacions... al voltant de l'apassionant món del llenguatge humà i de les llengües.

dimecres, 8 de maig de 2013

platja i espriu

Ens apropem a l'estiu i les temperatures són molt més altes...


...platja...

som a l'any Espriu i al Twitter corre el hashtag #AnyEspriu per compartir dites, poemes, pensaments, d'aquest escriptor. Jo tinc això:


[La platja
“provarem d'alçar en la sorra
el palau perillós dels nostres somnis”
Salvador Espriu]
Aquesta fotografia és d'una pàgina que guardava en el meu sobre d'anotacions i retalls (potencialment) inspiradors des de feia anys (vuit?) d'una guia sobre platges i el litoral de Barcelona que va publicar l'ajuntament, molt completa, interessant, plena d'informacions i fotografies.

Ajuntament de Barcelona (2005), Les platges i el litoral de Barcelona


Aprofito que...
Ens apropem a l'estiu i les temperatures són molt més altes...

...platja...

i que som a l'any Espriu i al Twitter corre el hashtag #AnyEspriu per compartir dites, poemes, pensaments, d'aquest escriptor. Jo tinc això.


Avui, la zona de comentaris és ideal per a... dites, poemes, pensaments... de Salvador Espriu.